Ulotki powinny wpływać na zmysły


http://printtarget.pl/reklama.php
Ponieważ każdy z nas jest obdarzony pięcioma zmysłami, możemy mieć wpływ na wszystkich tych sposobów. Niektórzy ludzie reagują na perswazji wizualnej i innych do nich dźwięku. Inni mogą mieć wpły
w smaku, zapachu i dotyku też. Telewizja i radio polegać na wpływanie na nabywcę poprzez efekty wizualne i audio. Kiedy słyszysz i widzisz coś, co dotyka cię emocjonalnie, będzie zainteresowany, aby zobaczyć produkt i może go kupić. Ulotki przyciągnąć kupującego za pośrednictwem dotyku i wzroku. Kiedy widzisz ulotkę, która jest wspaniale zaprojektowany i odczytać zawartość, która przemawia do ciekawości, będziemy chcieli, aby odwiedzić sklep. Gdy odbywa się to powtarzalnie, tworzy ogromny wpływ na mózg.